. ..буквите кои притаено излегуваат од устата и се редат како славеи и ластовици по жиците во пролет. Photobucket

:додека го чекам(е) снегот

on Monday, December 3, 2012

Сите зборуваа дека денес ќе дојде снегот, дека ќе затропа на портите на сите градови во државата. 

 * * *
Некаде тоа се оствари, некаде сеуште се чека. Додека чекаме снег попладневно, зелени предели ми ги полнат очите... и пукнатини... пукнатини кои ја делат земјата. 

Навистина е убаво да се блогира, оној што пробал знае. Не е важна причината или темата, верувајте не е убаво да сте еден од оние кој пишува на својот блог само кога има нешто негативно да каже или да искоментира одреден настан или состојба.

Блогот може да биде место каде се зачувуваат убави моменти, каде се сортираат и убави емоции. Некогаш тоа може да биде песна (како постот подолу), а некогаш фотографија, филм и тн..

:cracked ::: Moss Creek, Abbey Aldrich Rockefeller Gardens - Desert Island, Maine е една готографија која пред малку ја споделив, ми се допаѓа нејзината структура, живоост, способноста да инсинуира атмосфера како таа што ја отсликува. Магична фотографија. Нека си стои овде. ;)


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails