. ..буквите кои притаено излегуваат од устата и се редат како славеи и ластовици по жиците во пролет. Photobucket

.љубов и војна, заедно!

on Wednesday, February 13, 2013

:не, јас стварно не знам шо се дешава со овој блог и зошто последните три (3) содржини се со .gif - ови, ама луѓе гајле ми е. Позната ви е сценава? ОК, може сценава не ви е ама затоа ви е позната фотографијата?


Како и да е, мене ми е позната оваа култна сцена, оваа култна љубовна занес која остави многупати многумина без здив. Мене можеби сликата и не толку ( -.- ) ама овој .gif дефинитивно ми е добар и факАт ќе се го зачувам, па макар вие и пукнете дека почнав овде да си собирам вакви моменти. И за да ви го направам сето ова по драматично, т.е. да ја имам режисерската палка со која би можел да замавнам би го поставил .gif-от претходно како најава на она што следува.

И да! И БИ ЉУБОВ драги, во војна, во хаос, во лудило! затоа што љубовта знае најдобро! љољ



.можеби ова ви изгледа како монтажа, како сценарио, како невидена слика, како нешто невозможно, но љубовта е таа и некогаш нема одговори за нејзиното постоење. ова беше дел од репортажа на yahoo news, ова е дел од престрелка која се има случено во Ванкувер во која меѓу глувците беа и овие двајца заљубени. Покажаа зошто постоиме, живееме и се бориме!

инаку вистинската приказна е дека девојката има некаков напад, не знам дали се работи за напад на паника, возбуда или страв.. пу, пу на полошо не мислам, ама од страна ја имате перфектната слика за совршена љубов како од фолм! Епа не е филм! И вие сте дел од тој филм! поздравус големус :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails