
Тоа е целта на најдобриот вид на маркетинг. Да се биде најдобар во светот, затоа што светот е дефиниран со она што Вие го правите/ работите.
Невозможниот начин да станеш популарен и уникатен е оној кога Вие сте веќе познати/ популарни. Има само една Опра, се разбира, таа е симбол на славните затоа што и самата е популарна. Никогаш нема да се најде друга Опра. Луј Витон е во истата таа категорија, но 50тина нијанси посива, а тука е и тинејџерски сензација која допрва почнува да ги напаѓа срцата на неговите фанови. Не би можеле да бидат променети, атракцијата која ја создаваат и оригиналосноста ги дефинираа како познати, за таквите нема замена.
Најпаметно е да искористите начин со кој ќе ја задржите автентичноста и уникатноста уште пред да бидете славен и препознатлив. За пример да слушнеме еден од постарите/ првите албуми на Talking Heads или куќа дизајнирана од страна на Рајт во почетокот на неговата кариера. Тие беа единствени и уникатни уште пред да станат познати. За ова се потребни повеќе трпение, храброст и многу повеќе невообичаеност/ изненадувачки постапки бидејќи тоа што го работиш е всушност интересно и пред да стане популарно (ако ти се посреќи). Може нема да завршите како Опра, но вашата посебност и уникатност се само Ваши, а тоа може да Ви се исплати уште пред пошироката јавна маса да дефинира дека Вие сте популарен и еден од познатите.

превземено и преведено/ адаптирано од блогот на Seth
.
0 comments:
Post a Comment