.
.она за што често зборувам овде на овој блог се социјалните платформи, нивното влијание, начинот на употреба и сл. Pete Cashmore е познат како еден од вработените, а можеби и сопствениците на mashable кој на неговиот facebook профил објави:
:Todd Wasserman вели дека откако facebook ја лансираа опцијата subscribe неговиот ѕид со новости [news feed] е преполн со информации од нив, новинарите (како него во овој случај) што е спротивно од личната/ основната природа на facebook.
Pete Cashmore вели дека лично ги ужива придобивките со оваа опција и информациите кои го хранат/ полнат неговиот ѕид со информации и тоа е во некој баланс со личните информации и вестите, што е добро. Десертот и салата се на исто место.
.
Преплатничкото (subscribe) копче работи добро и за самата компанија facebook. Ако целта беше да ги привлечат новинатирете од twitter да имаат посериозни дискусии на facebook.
.што би додал јас на сево ова, освен да споделам како јас гледам на работите со искуството кое го имам со повеќе од 4000 пријатели и мислам дека сликата која ја следам во news feed е значително блиска на онаа која повеќето од блогерите ја имаат.
:на почетокот е важно да се нагласи дека недостатокот од целосен круг, сеопфатен, кој би ги презентирал сите твои пријатели е невозможно. Дури и обидот со креирање на групи, групни пораки и сл. Сеуште е проблем да се следат сите, ама апсолутно сите пријатели. .. не наш, јас не знам ни дали би сакал да имам инфо од сите тие 4000 луѓе на мојот news feed, is way to much за самиот facebook.
Имам повеќе од 50 луѓе кои се subscribe на мојот профил и со оглед на тоа што повеќето од работите кои ги споделувам, ги споделувам јавно тие имаат можност да ја следат содржината, моите информации.
.што се однесува на тоа колку информации имам во мојот news feed од оние на кои сум јас subscribe би се согласил со Pete, дека сепак количината на информации која ја примаме е во одличен баланс на потребите кои со текот на овие години сме си ги составиле сами. се зависи од начинот на кој комуницираш, како комуницираш, каква содржина ти се допаѓа и тн.
.
.
Што мислите Вие? Дали Ви недостасуваат повеќе приватни, лични информации поради новостите и информациите на кои сте преплатени? Мислите ли дека треба да се промени #алгоритамот?!, како би се променил континуитетот и содржината ..
.
.
0 comments:
Post a Comment